İnsu Tur | Marmaris'te Tatilin Adresiİnsu Tur | Marmaris'te Tatilin Adresi
Forgot password?

Yunan Adası Turları

Rodos Turu

Sonbahar Rodos turlarımız başlıyor! Her zaman güzel olan ama sonbaharda bir başka güzel olan Şövalyeler Adası buram buram kokan tarihi

Rodos Turu 2 Gece 3 Gün (Şövalyeler Adası)

23.09.2017-25.09.2017 07.10.2017-09.10.2017 14.10.2017-16.10.2017 gün: 08.00’da limanda buluşuyoruz.Pasaport kontrolünden sonra 09.15’te hareket ediyoruz.Yaklaşık 1 saat 15 dakikalık yolculuktan sonra Rodos adasına

Sakız Adası Turu 2 Gece 3 Gün

1.Gün Saat …… ‘da Marmaris’ten hareket ediyoruz. Rehberimizin belirlediği yerde serbest sabah kahvaltısından sonra Çeşme’ye geliyoruz. Sonrasında sabah feribotu ile

Samos Turu 1 Gece 2 Gün

1.Gün Sabah …..’da Marmaris’ten ayrılıyoruz. Kuşadası gümrükte pasaport kontrolünden sonra yola çıkıyoruz. Yaklaşık 1 saatlik keyifli bir deniz yolculuğundan sonra

Midilli Adası Turu 1 Gece 2 Gün

1.Gün Sabah …..’da Marmaris’ten Ayvalık’a hareket ediyoruz. Ayvalık’a vardıktan sonra bizleri Midilli’ye götürecek teknemizde yerlerimizi alıyoruz. Keyifli bir yolculuğun ardından

Kos Adası Turu

Kos Adası Turu Tarihi kalıntıları ve tatil merkezi iç içe geçmiş, palmiye ve çam ağaçlarıyla süslü yasemin kokulu caddeleriyle meşhur

Rodos 2 Gece 3 Gün

Rodos 2 Gece 3 Gün 12 Adaların başkenti, şovalyeler adası Rodos’un mistik şehrini geziyor, sirtaki gecesinin keyfini çıkarıyoruz. 1. Gün